Ben jij onze nieuwe Financieel Administratief Medewerker? Solliciteer nu →

effectgroep* en BlooSEM intensiveren strategische samenwerking

Sinds 1 december werkt Bloosem intensiever samen met de effectgroep*. In dit blog vertellen we er meer over.
Céline Verkade,
3 dec, 2020,

De een bedenkt en maakt content, de ander zorgt dat content online goed gevonden wordt. Het een kan eigenlijk niet zonder het ander? Dat zagen ze bij effectgroep* en Bloosem ook. En toeval of niet, beide bedrijven zaten al in hetzelfde gebouw, Life, in Utrecht. 1 december is Bloosem verhuisd naar de verdieping van effectgroep* en is de strategische samenwerking een feit.

Relevante aandacht voor campagnes

“Het online communicatielandschap wordt steeds uitdagender. Aan de ene kant wordt het lastiger om relevante aandacht voor je content te krijgen, aan de andere kant nemen de digitale kansen in snel tempo toe door data, innovatieve tooling en nieuwe kanalen. Wij beloven onze opdrachtgevers campagnes en content waar ze écht wat aan hebben. Met BlooSEM halen we een online marketing specialist in huis waarmee we die belofte in het digitale landschap nog meer kunnen waarmaken,” vertelt Simon Renes, CEO van effectgroep*.

Content is key

“Wij zijn al 16 jaar specialist in het bedenken en uitvoeren van online marketingstrategieën. Als geen ander weten wij hoe we de juiste mensen bereiken met online advertising, SEA, SEO, social media en affiliate marketing. We zien de laatste jaren dat het échte succes van online campagnes begint met ijzersterke concepten en dito content. Met effectgroep* bieden we onze opdrachtgevers een geïntegreerde oplossing waarmee we meer waarde toevoegen zodat de impact van ons werk groter wordt,” aldus Otto Munsters, Managing Director bij Bloosem.

Wie A zegt…

De twee bedrijven zijn gevestigd in het markante gebouw Life in Utrecht. Bloosem in Tower B, effectgroep* in Tower A. Wat begon met een kop koffie groeide uit tot het inzicht dat een samenwerking tussen effectgroep* en Bloosem écht meerwaarde biedt aan de opdrachtgevers van beide bedrijven. Dat 1+1 inderdaad 3 is, werd bevestigd door de positieve resultaten van enkele samenwerkingen. “Nu is het tijd om de volgende stap te zetten en de samenwerking te intensiveren”, zegt Renes.

Praktisch en pragmatisch

“Bloosem trekt bij effectgroep* in zodat we de samenwerking voor opdrachtgevers en collega’s zo praktisch mogelijk houden. Dat past goed bij mij en Simon: korte lijnen en snel schakelen,” sluit Munsters af.

Kim

Benieuwd naar de mogelijkheden op het gebied van digital marketing? Neem contact met ons op! 

Dit veld is verplicht.
Dit veld is verplicht.
Dit veld is verplicht.
Dit veld is verplicht.

Gerelateerde artikelen

Trendonderzoek social mediagebruik 2025

Trendonderzoek social mediagebruik 2025

Al sinds 2010 voert onderzoeksbureau Newcom het grootste onderzoek naar social media uit onder de Nederlandse bevolking van 15 jaar en ouder. Social Media is natuurlijk niet meer weg te denken uit ons leven. Dankzij dit onderzoek is er elk jaar interessante data over het gebruik van social media in Nederland. Als organisatie is het ook goed om te beseffen hoeveel tijd gebruikers spenderen op verschillende kanalen. Want dit zijn ook de platformen waar jullie naamsbekendheid, betrokkenheid en leads uit kunnen halen. Dus op welke kanalen bevindt jullie doelgroep zich?

lees meer
Online marketing trends 2025: 3 verbeteringen voor direct resultaat

Online marketing trends 2025: 3 verbeteringen voor direct resultaat

Om te blijven scoren met jullie online marketing, is het belangrijk om goed op de hoogte te zijn van de laatste trends en ontwikkelingen. In dit blog vind je 3 verbeteringen voor direct resultaat in jullie online marketing. Dus lees verder – en lees je in over de belangrijkste online marketingtrends voor 2025!

lees meer